Mazda PREMACY: Bonkend geluid achterzijde

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: FS, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 96

Hallo,

Onze Mazda maakt een bonkend geluid aan de achterkant van de auto. Je hoort het geluid als je over hobbels of bijvoorveeld putdeksels enzo rijd.. op een goede asfaltweg hoor je het niet.

Ik heb de stabilisatorstangetjes aan beide zijde vervangen maar dit lost het probleem niet op.

Ik heb ook flink geduwt tegen de uitlaat en op de trekhaak gestaan om de auto op en neer te laten gaan maar dan hoor je het geluid niet. Reserve wiel zit goed vast.

Weet iemand wat dit nog zou kunnen zijn?

Meulendijks89

Geplaatst door Meulendijks89 (0) , lid sinds 7 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mazda Premacy? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

kaleido 1 (1595) PRO, 6 jaar geleden

Speling in het onderstel , bovenste schokbrekerrubbers , schokbreker zelf , wiellager speling enz. de bewegingen die jij maakt bij jou "test" zijn niet kort genoeg , zet de auto op een brug met rijplaten en loop het onderstel na , de wielen niet vrij in de lucht laten hangen en dan speling proberen te vinden , dit lukt niet omdat alles onder spanning hangt.

pasenlin (0) PRO, 6 jaar geleden

Stabilisatorstang rubbertjes misschien

Meulendijks89 (0), 6 jaar geleden

[quote=kaleido 1]Speling in het onderstel , bovenste schokbrekerrubbers , schokbreker zelf , wiellager speling enz. de bewegingen die jij maakt bij jou "test" zijn niet kort genoeg , zet de auto op een brug met rijplaten en loop het onderstel na , de wielen niet vrij in de lucht laten hangen en dan speling proberen te vinden , dit lukt niet omdat alles onder spanning hangt.[/quote]

Oke, dit moet ik dan maar is laten doen want zoveel weet ik er ook weer niet van.

Meulendijks89 (0), 6 jaar geleden

[quote=pasenlin]Stabilisatorstang rubbertjes misschien[/quote]

Zijn compleet vervangen aan beide kanten

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mazda Premacy of stel zelf een nieuwe vraag.