Renault CLIO 1.4: Ruitenwissers wijgeren

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld

Beste allemaal,

De voorste ruitenwissers doen het soms niet. Als ze aangezet worden gaan ze een een klein stukje omhoog en dan blijven ze staan. Als de auto opnieuw gestart word doen ze het gewoon weer. Ook soms tijdens het wissen blijven ze op 1 punt staan. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Ik hoor graag jullie ideeen.

Met vriendelijke groet,

Niels

nsdj1983

Geplaatst door nsdj1983 (0) PRO , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Clio? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

memos (10) PRO, 5 jaar geleden

Kan in de wissermotor zelf zitten. Misschien sleepcontactje vuil. Ik heb wel eens zo'n motortje losgemaakt en schoongemaakt. Na die tijd bleef hij het gewoon weer doen.

nsdj1983 (0) PRO, 5 jaar geleden

Beste Memos,

Bedankt voor de tip, ik ga het motortje maar eens open maken.

Groet, Niels

willyvan (5) PRO, 5 jaar geleden

deze komen vol met water te staan daardoor gaan ze stuk afvoer schoonmaken heb ze nieuw en gebruikt heb er al veel vervangen

nsdj1983 (0) PRO, 5 jaar geleden

Parafan afvoer rubbers zaten verstopt, ruitenwissermotor gedemonteerd en alle sleepcontacten gereinigd. Massapunt van kunstof gedeelte naar behuizing was het ergst aangetast. Werkt weer naar behoren.

Bedankt voor de tips!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.