Suzuki Ignis 2004: Binnenverlichting blijft branden

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: M13A, Motorinhoud (cc): 1400, Vermogen (kw): 69

De binnenverlichting blijft branden, als ik er een lampje indoe (want die heb ik eruitgehaald om te voorkomen dat mijn accu leegloopt) en aan de lichtschakelaar trek .. dan gaat hij net ff iets feller branden.
Het lijkt er daarom op dat de schakelaar het doet links van het stuur.
Waar kan ik het beste beginnen met zoeken en meten, de deurschakelaars of hebben jullie betere suggesties? Ik hoor het graag!
Ik weet dat dit al de derde vraag is op 1 dag maar wil zoveel mogelijk zelf oplossen om kosten te besparen.
Weet iemand een werkende link naar het werkplaatshandboek met schema's?

Chielio

Geplaatst door Chielio (0) , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Ignis? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

Chielio (0), 5 jaar geleden

Alle portierschakelaars nagelopen en uiteraard de allerlaatste was defect .. stond al een rood stift op dus iemand heeft het al eerder opgemerkt.
Schakelaar even opengemaakt en er was een stukje afgebroken, kon ik met secondenlijm weer plakken en alles werkt weer perfect!

Alternatieve oplossing zou kunnen zijn om hem los te koppelen van de massa, dan werkt de rest in elk geval wel totdat je een nieuwe schakelaar hebt.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Ignis of stel zelf een nieuwe vraag.