Volkswagen Golf IV: Hoe demonteren (golf 4 motion)

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: Arl, Motorinhoud (cc): 1900, Vermogen (kw): 110

Hoi allemaal,

Weet iemand hoe ik dit onderdeel (flens? Noemt het toch ? )eruit krijg ?

De linkse kant ging vrij gemakkelijk , nu de rechterkant nog.

Dank je wel :), groetjes

rifi

Geplaatst door rifi (0) , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

kaleido 1 (1445) PRO, 5 jaar geleden

Als er een borgclip in het hart zit , dan heb je een stuk speciaal gereedschap nodig om hem er af te krijgen.

rifi (0), 5 jaar geleden

Er zit inderdaad een borgclip , ben langs geweest bij een garagist on te vragen hoe en wat . Heeft mij deze foto op chassisnr laten zien.
Dus ja , op zoek naar dat speciaal gereedschap dan zeker.

Hans4040 (300) PRO, 5 jaar geleden

Volgens mij kan je de as met een grote bandenlichter (of soortgelijk) uit de bak wippen....borgclip druk gewoon in.
Bandenlichter/wringijzer/grote schroevendraaier tussen flens en bak.

ricky (0) PRO, 5 jaar geleden

Vaak zit er in het midden een imbusbout en in dit geval heel diep. (cm of 25). Zo ja, dan heb je een lange imbus maat 6 nodig om deze flens te verwijderen.

Staat er een bout afgebeeld op je plaatje helemaal links boven? (is op jouw plaatje niet te zien want die is teveel ingezoomd). Zo ja, dan heb je die lange imbus nodig.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.