Peugeot 206: OEN Bobine

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: KFW, Motorinhoud (cc): 1400, Vermogen (kw): 55

Ik wil graag een nieuwe bobine bestellen voor mijn 206. Nu kom ik 2 codes tegen, 5970A8 en 596319.
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen deze 2 codes en welke ik zou moeten gebruiken?

Teub

Geplaatst door Teub (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Rene Roolvink (0) PRO, 5 jaar geleden

5970A8 is de bobine .
596319 zijn de verlengers onder de bobine.
Ik adviseer beide te vervangen .

Teub (0), 5 jaar geleden

Thnx Rene, duidelijk!
Nu kan op de onderdelensites niet het merk Electricfil vinden ( of dit moet onder Bougicord staan ) maar veel andere merken en prijzen.
Iemand goede of slechte ervaringen met de diverse merken?

Rene Roolvink (0) PRO, 5 jaar geleden

Met Electricfil hebben we nooit problemen .
Sagem bobine,s daarentegen geven vaak storingen . ( bekend bij PSA )
De beide nummers zijn overigens de originele PSA onderdeelnummers van het merk Electricfil .

Teub (0), 5 jaar geleden

Thnx, ik zit ondertussen even te googelen en zie dat bougicord het moederbedrijf is van electricfil, dan zal dat hem wel moeten zijn.

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.