Ford FIESTA: Inhouden

Bouwjaar: 2009, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: SNJA, Motorinhoud (cc): 1242, Vermogen (kw): 60

Sins korte tijd heb ik een uit Duitsland Ingevoerde Ford Fiesta uit 2009, 76000km. Prima wagen!
Heeft wat schade gehad maar verder in prima staat.
Nu wil het feit dat de wagen bij het doortrekken naar zijn tweede versnelling, wat op vermogen lijkt in te houden als ik het gaspedaal vol intrap. Laat ik het gaspedaal wat terug komen “lijkt” het of hij dan wél wat meer vermogen krijgt. Ik hoop dat er iemand begrijpt wat ik bedoel en dan mijn beschrijving voldoende geformuleerd is. Concreet heb ik het idee dat hij onvoldoende vermogen heeft.
Iemand een idee waar ik kan gaan zoeken?

dkolk

Geplaatst door dkolk (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Marea? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

kaleido 1 (1610) PRO, 5 jaar geleden

Geen garantie op de auto ?
Zou beginnen met uitlezen , en kijken wat daar uit komt .
Hoe is de staat van onderhoud ?

dkolk (0), 5 jaar geleden

Nee, helaas geen onderhoudshistorie bekend. Wordt vandaag bij de garage uitgelezen

dkolk (0), 5 jaar geleden

Soting is uitgelezen en probleem zat in de ontsteking.

dkolk (0), 5 jaar geleden

Bougiekabels en bougies vervangen

kaleido 1 (1610) PRO, 5 jaar geleden

Bedankt voor de feedback.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Marea of stel zelf een nieuwe vraag.