Renault MEGANE SCENIC: Brandstof tussen pomp en ring

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: F4P B7, Motorinhoud (cc): 1800, Vermogen (kw): 85

Hallo allemaal

Na het voltanken rook ik een flinke benzinegeur. Even gekeken en brandstofpomp was nat. Na droogmaken auto gestart en langzaam kwam er weer benzine tussen de ring en de pomp. Als ik de pomp iets indrukt aan de achterklep kant dan kwam het er nog sneller uit.

Voordat ik straks alles ga openmaken. Zitten er afdichtingringen van rubber oid in? Of heeft iemand een idee hoe of wat

vbakker

Geplaatst door vbakker (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Mégane? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

kaleido 1 (1425) PRO, 5 jaar geleden

Zit er niet een klein scheurtje in 1 van de haakse pijpjes waar de slangetjes aan zitten , daar staat druk op , op de ring staat geen druk.
Er zit geen losse pakking tussen , pomp dicht af op de tank.

vbakker (0), 5 jaar geleden

Ik zie het echt tussen de ring en de pomp vandaan komen. En ik kan de pomp naar eenden drukken. Dan komt er nog meer benzine

kaleido 1 (1425) PRO, 5 jaar geleden

Dan zal het huis gescheurd zijn , dan is het niet anders , pomp vervangen dan , ring zit normaal muurvast , heb je een speciale sleutel voor nodig om de ring los te draaien , op de nokjes van de ring tikken is helaas , grote kans dat deze afknappen.

vbakker (0), 5 jaar geleden

Oké. Ik ga eerst even de tank wat leger rijden. Dan ga ik de boel losmaken

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.