Volkswagen TRANSPORTER BESTEL D 103 KW DC AUT: dsg uitbouwen 2.0

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Diesel, Transmissie: Automaat, Motorcode: CCHA, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 103

hallo, we hebben hier een dsg transporter en die moet eruit omdat de spievertanding eraf is van de spline in bak tbv aandrijfas. Weet iemand een globale tijd indicatie voor in en uitbouwen? In ons systeem kan ik er niets over vinden.

romijnders86

Geplaatst door romijnders86 (0) PRO , lid sinds 12 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Transporter? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

8 Reacties

harry4203 (315) PRO, 5 jaar geleden

waarom vervang je die vertanding niet gewoon??

romijnders86 (0) PRO, 5 jaar geleden

Volgens revisie bedrijf moet daarvoor de bak uitelkaar en dus eronder uit.

PvdH (0) PRO, 5 jaar geleden

Volgens mij kan je de as verwijderen en dan de flens er zo uittrekken (wel boutje loshalen) en vervangen.

harry4203 (315) PRO, 5 jaar geleden

dat bedoel ik idd. plaats t kenteken eens.

romijnders86 (0) PRO, 5 jaar geleden

WV1ZZZ7HZAH258215 2-vhz-85

harry4203 (315) PRO, 5 jaar geleden

kun je volgens mij idd zo los vervangen. ff de rechter as demonteren en kijken of er een inbusbout in de flens zit. deze eruit schroeven, nieuwe astap plaatsen en nieuwe aandrijfas plaatsen ivm de beschadigde spiebanen. succes.

romijnders86 (0) PRO, 5 jaar geleden

Hallo, sorry maar deze is echt zonder losse asstomp. handbak heeft deze wel. Bij de dealer is er ook niets los te bestellen. Nog nooit voor gekomen op dit forum?

romijnders86 (0) PRO, 5 jaar geleden

Het was dus bak uitelkaar en satteliet vervangen, wel bak demonteren.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Transporter of stel zelf een nieuwe vraag.