Fiat SCUDO 1000 K H1 1.6 MJ 90: Knipperlicht rechtsachter doet niets

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: 9HU, Motorinhoud (cc): 1600, Vermogen (kw): 66

Klant komt binnen met een achterlichtje rechts dat stuk is en ook dat de knipperlicht rechtsachter het niet doet. Krijgt geen spanning.

Ik kan niet een aparte zekering vinden van de knipperlichten en volgens Autodata loopt dit via een regelmodule.

Iemand een tip waar naar te kijken want het lijkt me dat het toch iets simpels moet zijn?

Robbie Jensema

Geplaatst door Robbie Jensema (0) PRO , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Scudo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Rene Roolvink (0) PRO, 5 jaar geleden

Vervang de lampen . Open de motorkap . Zet het contact uit en wacht 1 minuut . Haal de accupool los en wacht 3 minuten . Sluit de pool weer aan , contact aanzetten en werking controleren .

Robbie Jensema (0) PRO, 5 jaar geleden

Dankje Rene!! Hij doet het nu inderdaad weer.

Canbus verhaal? Want als ik de lamp eruit haal terwijl hij knippert en er daarna weer in doe knippert hij ook niet meer. Auto van contact, even wavchten en weer op contact en dan doet hij het weer. Moet je maar weten....Top!

Rene Roolvink (0) PRO, 5 jaar geleden

Canbus / BSI verhaal met weerstand meting .
Mooi dat het is opgelost . Bedankt voor uw feedback .

Robbie Jensema (0) PRO, 5 jaar geleden

Opgelost

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Scudo of stel zelf een nieuwe vraag.