Volvo V70: Start slecht soms in noodloop

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Motorcode: B5244T3, Motorinhoud (cc): 2400, Vermogen (kw): 147

Auto pakt slecht aan en slaat soms in de noodloop , na de auto uit tehebben gezet en opnieuw gestart is de noodloop weer weg!
Maar dit doet hij haast nooit
Starten met koude motor doet hij beter dan met warme!
Heb gasklephuis al schoon gemaakt en dit helpt niet.
Hoor het graag
Mvg marc

Japio1979

Geplaatst door Japio1979 (0) , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volvo V70? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Highway (65) PRO, 5 jaar geleden

begin eens met uitlezen. hoe is onderhoud?

Japio1979 (0), 5 jaar geleden

Geen foutcodes oude gewist en altijd om de 15000km netjes onderhouden

FvdL (0), 5 jaar geleden

Bij mijn S80 heb een probleem gehad: terugvallen op de noodloop bij bergop met caravan. Dit werd hoe langer hoe erger.
Op een bepaald moment, zelf solo zonder passagiers, een milde helling in de Ardenne.
Toen ben ik boos geworden op de dealer die er al drie keer naar gekeken had.
Kreeg toen een oudere monteur die NIET pretendeerde beter te weten dan de Volvo computer.
Eerste aanwijzing van de computer: controleer de vaccuum slangen. De monteur vroeg zich af: "hoe dan?"
Ik zei gewoon eraf trekken kijken en terugzetten.
Bij de eerste de beste slang bleek die gescheurd te zijn. Dat was de vacuum slang naar de turbo by-pass klep.
Nieuwe slang van € 0,75 en het probleem was opgelost.
LET OP: Deze auto heeft een behoorlijk aantal vaccuum slangen die allen met elkaar vebonden zijn.
Succes.

Ruud10657 (0) PRO, 5 jaar geleden

Brandstofpomp relais in zekeringkast vernieuwen.

volvov50 (0) PRO, 5 jaar geleden

Geen foutcode,s aanwezig dus ook geen valse lucht , mijn advies ; Schell V-power tanken. niewste software er in. in div systemen van de auto

er van uitgaande dat Bougie,s enz in topconditie zijn. zijn er pas reparatie,s gedaan in de Garage ????




mvg VolvoV50

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V70 of stel zelf een nieuwe vraag.