Ford FOCUS C-MAX: Inhouden

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Benzine, Motorcode: QQDA, Motorinhoud (cc): 1800, Vermogen (kw): 92

Ik heb een fors c-max van 2006 een 1.8 16v nu houd deze bij warme motor ontzettend in. Heb inmiddels de bougies vervangen en de regelkleppen voor het inlaatspruitstuk maar dit mag niet baten. Bij koude motor rijd hij prima en er is verder aan de meerwaarden van de motor geen afwijkingen te zien. Tevens geeft hij ook geen foutcode. Weet iemand hier raad mee? Mvg mark

markjeremiasse

Geplaatst door markjeremiasse (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Focus? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

meister jan (0) PRO, 5 jaar geleden

Brandstof kwaliteit tanken ze geen goedkope brandstof.

Focusstation02 (0) PRO, 5 jaar geleden

Ik heb ook zoiets gehad, bij constante snelheid, of ik nu 80 , 90 120, ofzo reed, steeds bij constante snelheid, was het net of hij geen brandstof kreeg en begon in te houden, maar herpakte zichzelf wel weer, alleen na paar kilometer begon het weer, ook bougies en kabels vervangen, maar bleek bij mij de gasklephuis positie sensor te zijn, heb zelf een nieuwe erop gezet, en het euvel was over!!!! hopelijk heb je hier wat aan!

markjeremiasse (0) PRO, 4 jaar geleden

Ga er eens in duiken het probleem begint zich steeds vaker voor te doen maar geeft geen foutcodes. Heb ook de krukaspositiesensor vervangen maar ook dat helpt niet. Mocht er nog iemand ideeën hebben hoor ik het graag

meister jan (0) PRO, 4 jaar geleden

Brandstof geprobeerd?

markjeremiasse (0) PRO, 4 jaar geleden

Ja heb ook al reinigers toe gevoegd en andere benzine getankt maar geen verbetering

markjeremiasse (0) PRO, 4 jaar geleden

En het gekke is dat als het kouder weer is beneden de 15 graden het probleem zich niet tot nauwelijks voor doet

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Focus of stel zelf een nieuwe vraag.