Audi A3 SPORTBACK: Storing electrisch

Bouwjaar: 2013, Brandstof: Benzine, Motorcode: CMB, Motorinhoud (cc): 1400, Vermogen (kw): 90

Hallo,

Tijdens rijden kwamen er ineens allerlij foutmeldingen te voorschijn en branden er diverse controle lampjes. Hierna de auto aan de kant gezet en opnieuw gestart waarna bijna alles weg was. Als ik hem nu start en stationair laat draaien(geen toerenteller) branden weer bijna alle controle lampjes en komen er diverse foutmeldingen in het display voorbij en na een min of 2 terwijl de auto stationair draai val het scherm helemaal op zwart. Alles werkt gewoon wel richtingaanwijzers, claxon ect. en auto rijdt gewoon.
Ik kan hem niet heel diep uitlezen maar krijg wel foutcode U0155 uitgelezen.
Iemand deze hele vreemde situatie wel eens meegemaakt of bijna zoiets of dat het vaker voorkomt?

Hendriks4307

Geplaatst door Hendriks4307 (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Audi A3? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 5 jaar geleden

De communicatie van het instrumentenpaneel valt weg.
Controleer eerst de zekering...

Grt. Paul

Hendriks4307 (0), 5 jaar geleden

Hoi Paul,

Je zou toch zeggen dat als er een zekering stuk is de display gelijk niks meer doet?
Weet je ook eventueel waar ik de zekering kan vinden die gecontroleerd moet worden zoals jij adviseerd?

Alvast bedabkt voor je reactie en meedenken gr remco

Hendriks4307 (0), 5 jaar geleden

Hallo,

accupool er een tijdje af gehad alle foutcodes gewist en probleem lijkt weg te blijven!!!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A3 of stel zelf een nieuwe vraag.