Citroën Berlingo: achter remmen lopen vast

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: VF7gb9hwc8jo42889, Vermogen (kw): 55

ik heb nieuwe rem cilinders geplast op de sloop hoofd rem cilinder rem druk verdeler rem bekrachter gehaald nu heb ik na 8 dagen toch weer dat mijn achter remmen vast gaan zitten je voelt dat hij steeds meer gaat remmen tot hij helemaal vast zit na een half uur kan je weer rijden heb hem al na de garage gebracht konden niets vinden wie weet de op lossing ben al een maand aan het klooien

floris dirk

Geplaatst door floris dirk (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Citroën Berlingo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

kaleido 1 (1610) PRO, 5 jaar geleden

Was dit ook de klacht voordat je alles had vervangen ?
Zo ja zit ik meer aan de ABS pomp te denken.
Is het systeem al eens uitgelezen ?

floris dirk (0), 5 jaar geleden

door dit probleem ben ik alles aan het vervangen eerst had ik het na 2a 3 dagen rijden nu na een week ik heb geen abs volgens mij nu heb ik de plaatjes van het wieltje waar mee je de rem schoenen stelt wat bij gebogen schieten er steeds van af van daag weer

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Berlingo of stel zelf een nieuwe vraag.