Volkswagen Golf VI: Navigatie RNS510 updaten

Bouwjaar: 2011, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld

Beste techneuten,

Ik zit op my-gti.com te kijken en zie dat er een Update beschikbaar is voor de RNS510.

Voor mij is het de eerste keer om een oroginele RNS510 te Updaten. (RNS510 zonder SD-kaart Slot)

Mijn vraag aan jullie is wäar moet ik op letten?

Uit de handleiding op de site kan ik Niet echt veel uithalen.

En verließ ik ook mijn Maps??? Want dat is een duur grapje zag ik €200,- voor een nieuwe versie.

djbosanac

Geplaatst door djbosanac (65) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 5 jaar geleden

Je kunt een update kopen van Marktplaats, niet mekkeren als het fout gaat.
idd. €200,- voor een update is een hoop geld maar dan is het ook klaar....

Het is maar net wat het mag kosten..

Grt. Paul

djbosanac (65), 5 jaar geleden

Nja op YouTube zie je Videos DVD Erin en dan update het zelf.

Maar lees op my-gti.com dat de Update ook je Maps kan verwijderen en dus €200,- voor Maps moet gaan betalen.

Daarnaast aan de hand van de foto die ik heb gepost kan ik neem ik aan update 6xxx downloaden en installeren? Gaat neem ik aan alleen via dvd ? Of normale CD.

jaker (0) PRO, 5 jaar geleden

Waarom de software updaten? werkt het niet goed.?
Je kan ook bij een dealer navraag doen,die hebben als het goed is een hele lading cd 's met software voor verschillende rns toestellen om eventueel de software te actualiseren.
Zo'n update duurt wel even en er moet ook een acculader aangesloten worden om te vermijden dt de update afgebroken wordt.
Zou toch gedegen informatie inwinnen voordat je er zo maar een software cd inpropt.
beter safe dan sorry

kaleido 1 (1425) PRO, 5 jaar geleden

Als werkt lekker laten.

check

Beste antwoord, geplaatst door djbosanac (65), 5 jaar geleden

Lekker laten is inderdaad het juiste voordat ik opeens nog meer geld kwijt ben.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.