Fiat X244L: fluitend huilend geluid

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Diesel, Motorcode: F1AE0481C, Motorinhoud (cc): 2300, Vermogen (kw): 81

hallo goedendag ikheb een huilend geluid bij de motor turbo en distributie vervangen maar het blijft
nu heb ik de inlaat en de uitlaat spruitstuk laten kijken maar geen lekkages het is een iritant geluid hij doet het in alle versnellingen als ik 110 constant rijd dan valt het wel mee licht fluitend wie o wie weet nog een oplossing bij voorbaat dank

aderie

Geplaatst door aderie (0) , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Multipla? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

skilcom (0), 5 jaar geleden

Ik denk niet dat iemand hier daar zo maar een antwoord op kan geven... het kan werkelijk van alles zijn, en een juist diagnose, zonder de auto, het was een camper dacht ik, gezien te hebben, lijkt mij dan ook onmogelijk... Het beste is dat de garage die de turbo en de distributie onterecht vervangen heeft, hun fout rechtzet, en de ware oorzaak opspoort...

aderie (0), 5 jaar geleden

ja oke het kan vanalles zijn maar daar koop ik niets voor ik wil dan ook weten wat het ongeveer kan zijn of wat jou visie is heeft er dan niemand zoiets gehad of gemaakt

skilcom (0), 5 jaar geleden

Zoals ik al schreef, daar gaat echt niemand u hier kunnen mee helpen zonder uw wagen gezien te hebben... en met alle respect, maar een garage die de turbo vervangt, en daarna nog de distributieriem, en u zo nodeloos op kosten jaagt terwijl het probleem niet opgelost is, verliest in mijn ogen alle krediet, en kan maar beter de gemaakt fout rechtzetten, en of minstens uw geld terugbetalen... Dus terug naar de garage die deze onterechte reparaties heeft uitgevoerd...

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Multipla of stel zelf een nieuwe vraag.