Fiat Ducato 2005: naald temperatuurmeter

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: 28jtd, Motorinhoud (cc): 2800

bij opstarten koude motor duidt de naald van de temperatuurkoelvloeistofmeter onmiddellijk aan dat de wagen op bedrijfstemperatuur staat.

Marcdg

Geplaatst door Marcdg (0) , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Ducato? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

racertje (0), 5 jaar geleden

Waarschijnlijk uw thermocontact, even losmaken en testen met multimeter. Heb je het schema van het koelsysteem? Indien niet mail ik het je door vanmiddag.
Aimé

Marcdg (0), 5 jaar geleden

heb dat schema niet , kan/wil je dat overzenden naar marcdg@hotmail.be

racertje (0), 5 jaar geleden

Ok, doe ik.

Marcdg (0), 5 jaar geleden

probleem opgelost : met name kilometerteller spanningsloos gemaakt ( afgekoppeld) stond op punt een occasiepannel te monteren maar dan geen controle meer op ABS-systeem... dus : terug originele kilometerteller geplaatst en temperatuurmeter functioneert terug....begrijpe wie kan maar blijkbaar door tydelijk spanningsloos te maken is het probleem opgelost

racertje (0), 5 jaar geleden

Dag Marc, geloof het of niet heb na het versturen van het elec schema hetzelfde bij mijn camper, heb nu een nieuw temp contact besteld en indien niet ok probeer ik jou tip, bedankt. Aimé

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Ducato of stel zelf een nieuwe vraag.