Volkswagen GOLF PLUS: dsg koppeling

Bouwjaar: 2009, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Motorcode: CAX, Motorinhoud (cc): 1400, Vermogen (kw): 90

Hallo, ik moet de dubbele koppeling vervangen van een dsg. Nu heb ik het speciale gereedschap t10374 voor de afstelling van de druklager maar ik heb de beschrijving niet . Kan iemand mij uitleggen hoe ik opmeet welke stelschijf ik nodig heb?

alvast bedankt

groeten ed

at

Geplaatst door at (10) PRO , lid sinds 21 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

Siem Bijman (140) PRO, 5 jaar geleden

Bel eens met iemand van de telefonische hulplijn Ed.

Laurens Bogert uit ST. Philipsland bijvoorbeeld want die heeft hier ervaring mee: 085-0239701

laurens allround (0) PRO, 5 jaar geleden

Idd Siem 👍

Audidriver73 (0) PRO, 5 jaar geleden

Ik heb een polo met dsg en heb toevallig laatst op youtube een heel filmpje gevonden met hoe je dat moet doen. Mijn koppeling is ook bijna aan vervanging toe en ik wil het ook misschien zelf gaan doen.

laurens allround (0) PRO, 5 jaar geleden

Zonder de juiste kennis van het afstellen van de koppeling en het opnieuw inleren en monteren hiervan , is het een lastig karwei, vergeet niet dat er nog een mechatronic opzit!

at (10) PRO, 5 jaar geleden

Ik heb met medewerking van de dealer hier uit de buurt de complete beschrijving gekregen. Dan is het na wat rekenwerk goed te doen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.