Mercedes-Benz C 200 KOMPRESSOR: Geur onder de stoel

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Benzine, Motorcode: 271950, Motorinhoud (cc): 1800, Vermogen (kw): 135

Beste mensen,
Ik ben al een tijdje bezig om geuren te verdrijven uit mijn auto.
Ik heb al veel geprobeerd. Ozon / stoom / nieuwe matten / extreem schoonmaken met luchtdruk / geurboompjes / airco spoelen. Professionele interieur schoonmaak. Interieur filter vervangen. Maar nu denk ik dat er ook een geur van ouderdom onder mijn elecrtische stoelen vandaan komt. Het ruikt in de auto net zo scherp als onder de stoel met dit verschil dat het onder de stoel erger is. Zou hier wat tegen te doen zijn.

Hulpverlener

Geplaatst door Hulpverlener (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz C-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

Hulpverlener (0), 5 jaar geleden

Geur olie druppels onder stoel en interieurfilter gedruppeld. Even afwachten

Hulpverlener (0), 5 jaar geleden

Auto vloerbedekking schoongemaakt met extractor ( echt aan te raden) niet onder de stoel geur aanbrengen dit vermengd de geur en je kunt het ook niet makkelijk meer verwijderen alleen met een extractor.. Wel kun je wat geurdruppels op het interieurfilter aanbrengen. Het probleem is opgelost.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.