Peugeot BOXER 330 L1H1 2.2HDI 10 0 - 500: Richtingaanwijzer werkt niet meer

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 2200

Goedenavond,

Ik heb een Peugeot Boxer uit 2007, nu bleek van het weekend dat de richtingaanwijzer naar links het niet meer doet, alleen als je de handle vasthoudt doet hij het wel. Ik dacht, het is de combischakelaar, maar na deze vervangen te hebben door een gebruikte werkt de richtingaanwijzer naar links helemaal niet meer (ook niet bij vasthouden). Toen de oude weer terug gezet en nu doet voorzijde (weet niet voor hoelang nog) het wel maar de spiegel en de achterzijde niet.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

jeroende80

Geplaatst door jeroende80 (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Boxer? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Citrogek (0) PRO, 5 jaar geleden

Trekhaak? Controleer de stekkers achterin eens goed. Deze willen nog wel eens massa problemen geven.

jeroende80 (0), 5 jaar geleden

Bedankt, ga ik morgen gelijk even doen, heb inderdaad een trekhaak. heeft het zin deze stekkers los te trekken om te kijken of het dan verholpen is? Of krijg ik dan nieuwe storingen...

Citrogek (0) PRO, 5 jaar geleden

Dat kan je inderdaad doen. De verloopjes er even tussen uit halen. Meestal kan je het ook wel aan de stekker zien.

jeroende80 (0), 5 jaar geleden

hmm als ik de het lampje van de spiegelknipperlamp eruit haal doet hij het wel...stop ik hem terug dan blijft hij het goed doen..

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Boxer of stel zelf een nieuwe vraag.