Mercedes-Benz C 200 KOMPRESSOR: Deurrubbers

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Benzine, Motorcode: 271950, Motorinhoud (cc): 1800, Vermogen (kw): 135

Ik weet geen andere naam , maar het is geen rubber maar een soort stoffe bekleding aan de binnenkant van de deur. Bij veel autos is dat rubber. Het probleem is dat deze stoffen bekleding wit wordt. Ik denk dat ik het te goed schoonmaak. Maar het moet zwart blijven hoe kan ik dit weer op kleur krijgen .

Hulpverlener

Geplaatst door Hulpverlener (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz C-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

kaleido 1 (1620) PRO, 5 jaar geleden

Ligt er aan waarmee je het schoon maakt , sommige schoonmaakmiddelen bevatten zouten , dit zorgt voor de witte uitslag.
Spuitbus mat zwart , in helle dunne lagen van uit meerdere richtingen en tussentijds borstelen.

Hulpverlener (0), 5 jaar geleden

Gewoon met verf? Dat wordt toch hard? Ik dacht meer aan schoensmeer of zo iets maar dat geeft weer af.

kaleido 1 (1620) PRO, 5 jaar geleden

Daarom ook hele dunne laagjes en borstelen zo blijft het luchtig , als je er in eens een dikke laag op spuit wordt het inderdaad hard.

Hulpverlener (0), 5 jaar geleden

Dank je laat de afloop weten

kaleido 1 (1620) PRO, 5 jaar geleden

Gewoon net zoals de egeltjes rustig aan en voorzichtig.

ferdinand (60), 5 jaar geleden

Ik gebruik al jaren Ha-ra van Hans Raab. Geweldig spul.Waterkringen in je stoelen krijg je er gemakkelijk mee uit.Geen kleurverschillen.Bijvoorbeeld de stoelen van een Beetle hebben er vaak last van ,vol met kringen.Niets hielp.Met dit spul verdwenen alle kringen.Dus probeer het eens.Ik maak er in ieder geval alle autostoelen mee schoon.Overigens met een spuitbus werkt het in dit geval ook zoals Kaleido zegt voorzichtig aan.Zodra je hebt gespoten even met een borsteltje er over heen,dan blijft het zacht.
Ferry

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz C-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.