Audi Q7: Trekhaak verlichting

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Diesel

Hallo,
Sinds kort werkt een deel van mijn trekhaakverlichting niet. Ik denk dat de geleende aanhanger een kortsluiting heeft gemaakt.remlichten en richtingaanwijzer links werkt niet meer.de rest wel. Weet iemand waar de zekeringen zitten want misschien is dat mijn probleem.in de koffer rechts is een zekeringskast maar daar is alles ok. Ook de zekeringskasten in het dashboard en motor ruimte links nagekeken ook hier geen probleem. Ik denk dat er nog ergens anders zekeringen zitten maar vind ze niet. Alle tips welkom.

yofatim

Geplaatst door yofatim (0) , lid sinds 13 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Audi Q7? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

7 Reacties

Citrogek (0) PRO, 5 jaar geleden

Op de kar werken ze niet? Meestal zit linksachter de bekleding zekeringen en een soort van kastje. Deze willen ook nog wel eens doorbranden.

yofatim (0), 5 jaar geleden

Ik heb op de 13 polige connector ook gemeten.geen 12v op de pin voor remlicht en richt.aanw. welke bekleding becoel je? Want links in de koffer zie ik geen luikje of dergelijke...

Citrogek (0) PRO, 5 jaar geleden

Bij een Q7 weet ik het niet uit mijn hoofd maar vaak zit het echt achter de bekleding. Die moet er dus deels uit. Waarschijnlijk ligt daar alleen het kastje. Je kan deze auto ook uit laten lezen op de trekhaak module. Kan ook nog wel eens meer duidelijkheid geven.

yofatim (0), 5 jaar geleden

Ik had ook gekeken hoe de kabel loopt vanuit de 13polige connector....die loopt naar rechts en gaat dan omhoog in het voertuig door de bodem maar daarna kan ik deze niet vinden.

Citrogek (0) PRO, 5 jaar geleden

Dan kan het zijn dat ze hem rechtsachter hebben gebouwd. Hoe dan ook, er moet achter de bekleding iets zitten. Denk toch dat je die er even deels uit moet halen.

yofatim (0), 5 jaar geleden

Bedankt voor de tips.zal veen werkje voor het weekend zijn dan.

yofatim (0), 5 jaar geleden

Ik heb afgelopen dagen gezocht maar helaas niks gevonden.
De bekledeing in de koffer volledig gedemonteerd, zonder resultaat, nergesn aparte zekeingen te vinden.
Mocht ieman nog een idee hebben laat het gerust weten.Gr
//Jo

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi Q7 of stel zelf een nieuwe vraag.