Volkswagen POLO: Gele symbool defecte verlichting tellerunit.

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Benzine, Motorcode: CGG, Motorinhoud (cc): 1400, Vermogen (kw): 63

Polo 6R 1.4 Highline.

Ongeveer 1 jaar geleden ledlampjes in mijn interieurverlichting geplaatst en toen blijkbaar kortsluiting veroorzaakt.
Achterlichten deden het niet meer en had een rare tikkend geluid bij de zekeringkast, zekering gecheckt en niks doorgebrand ben toen naar de dealer gegaan eindresultaat en na uitlezen wel foutcode doorgebrande zekering. Nieuwe zekering erin en klaar alles werkte weer zoals het hoort dacht ik.
Maar later een kapotte lamp gehad aan de voorzijde, en symboollampje ging toen niet meer branden.
Als ik mijn auto op contact zet gaan toch eerst alle controle lampjes op het dashboard branden. alle lampjes gaan branden behalve dat ene symboollampje bij mij.
Vind het wel heel raar, heeft voor de kortsluiting altijd gedaan.
Weet iemand misschien een oplossing, alvast bedankt.

beer27

Geplaatst door beer27 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Polo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

kaleido 1 (965) PRO, 5 jaar geleden

Even uit laten lezen en via aansturing uit vagcom controleren of het ledje wel werkt , maar ja waarom ook altijd iets willen veranderen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.