Peugeot PARTNER: probleen remmen

Bouwjaar: 2011, Brandstof: Diesel, Motorinhoud (cc): 1600, Vermogen (kw): 66

we hebben een peugeot partner 1.6 HDI binnen gekregen voor APK.
Nu remt de bus r.v en l.a niet. geeft geen abs storing bij uitlezen.
We hebben de hoofdrem cylinder vervangen en nog hetzelfde probleem.
iemand hiermee bekent

vdg

Geplaatst door vdg (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Highway (110) PRO, 5 jaar geleden

Ik heb het zelfde gehad met een vivaro. Ik had de auto al diverse keren ontlucht en uiteindelijk steeds het zelfde . Ben toen op de old school manier gaan ontluchten bij het voorwiel. Ik ben door met de voet de pompen en daarna een remknecht op het pedaal te zetten. De lucht die ik er uit zag komen was nog niet genoeg voor een mier een minuut te laten ademen.

Bij de vivaro was je wel angstig als je ging remmen. Je had het idee hij gaat niet stoppen.

vdg (0) PRO, 5 jaar geleden

dit hebben we geprobeerd. Komt op de 2 wielen geen olie als je de ontluchtings nippel open draait. Bij de andere wielen wel. Lijkt erop dat het de ABS pomp is. Maar om die zomaar te vervangen.

Rene Roolvink (0) PRO, 5 jaar geleden

Tijdens het ontluchten heeft u de kleppen van de ABS pomp wel " losgezet " ? ( aansturing met testkast ? )
U heeft geen storing , dus moet de ABS pomp goed werken .

vdg (0) PRO, 5 jaar geleden

Abs pomp vervangen en ingeleerd.
Auto remd weer normaal

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.