Peugeot 106: indicatie knipperlicht links (op dashboard) hapert

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: 1.1 60pk, Motorinhoud (cc): 1124, Vermogen (kw): 44

Hallo,
Heb een haperend knipperlicht aanduiding op mn dashboard, voor links af slaan. Alles knippert naar behoren aan de buitenkant, en ook het klik klak geluidje is prima.
Gaat dus echt puur om t lampje op t dashboard. Ook bij gevarenlichten doet ie t niet. Heel soms, bij de juiste hobbels, doet ie t even. Lijkt dus een los contactje ofzo..
Ik dacht even een massadraadje spannen.. maar kom er dus achter dat het een stuk moderner is aan de binnenkant, dan ik dacht..
Hoe moet ik dit oplossen? kan ik dit ledje opnieuw insolderen of is t dan meteen stuk? Kan iets door gesoldeerd worden? Of moet ik de hele unit vervangen en hoe zit t dan met de tellerstanden? hellup!

Peer78

Geplaatst door Peer78 (0) , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 106? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum