Peugeot 306: Peugeot 306 start niet meer na vervangen contactslot

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: NFZ, Motorinhoud (cc): 1600, Vermogen (kw): 65

Beste lezer .. ik heb vorge week een ander contact erin moeten monteren omdat me oude was vast geslagen maar nu start hij ineens niet meer gooit hem goed rond alleen start hij niet alle zekeringen en relais nagekeken zijn goed oude kastje in nieuwe sleutel gezet ivm de leesring mischien maar niets lijkt te werken ... ook heb ik het gevoel dat als ik me contact aanzet me brandstof pomp niet aanspringt .. of die word geblokkeerd door de startonderbreker of geweoon defect is geen flauw idee ook zat er in de oude sleutel geen transponder(klein grijs kastje) wat ik nu bij me andere contact wel heb ..hoop dat iemand me verder kan helpen

karel knetter-1

Geplaatst door karel knetter-1 (0) , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 306? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 306 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum