Ford TRANSIT 150L: epic lucas pomp , krukkenas sensor faalt

Bouwjaar: 1995, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: ehbxhl, Motorinhoud (cc): 2500, Vermogen (kw): 74

Hallo mijn motor valt soms stil op de snelweg , meestal bij wisselen in de toeren door afremmen of schakelen . Eens aan de kant kan ik onmiddellijk weer starten . Soms rij ik 1000 km zonder problemen , soms gebeurt het om de 20 km . De enige manier om de motor draaiende te houden en de bestemming te bereiken is het toerental heel gelijkmatig te houden en zeer laag rond 2200 toeren .
Heel veel mensen zeggen dat het de pomp is die of en toe faalt , maar nu las ik op een forum iemand met een gelijkaardig probleem die de krukkenas sensor heeft vervangen en het probleem bleek voorlopig verholpen. Iemand ervaring met zulk probleem?

Boepe

Geplaatst door Boepe (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Transit? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Transit of stel zelf een nieuwe vraag.