Peugeot 206: Distributieriem

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: kfw, Vermogen (kw): 55

Kan iemand mij helpen? Ik wil een distributieset inclusief waterpomp voor een peugeot 206 1400cc benzine met 55kw met chassisnummer VF32AKFWF43747431 bestellen maar ik krijg 2 voorstellen van een complete set een met handmatige spanrolstelling en een met automatische nu is men vraag welke set ik juist nodig heb mvg steven

citroen 1978

Geplaatst door citroen 1978 (0) , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

10 Reacties

ferdinand (0), 5 jaar geleden

Als je het niet exact weet,dan kan je ook twee setjes bestellen.Ik doe dat ook.Het enige nadeel is dat de retour kosten moet betalen.
Ferry

citroen 1978 (0), 5 jaar geleden

ok toch al bedankt maar ik zou graag het juiste setje weten mvg steven

ferdinand (0), 5 jaar geleden

Van wie krijg je nu die 2 voorstellen ,van de dealer of van een internet leverancier.Ik neem aan van internet.Als je nu naar de dealer gaat met je chassisnummer,wat krijg je dan te horen.Als dat ook inhoudt dat er twee setjes zijn ,dan ben je niet veel verder.Dan kan het allen worden bepaald als de zaak open ligt.Ik heb dat al met verscheidene auto,s gehad.
Om die reden bestel ik dan 2 of zelfs 3 setjes.Als dan de zaak openligt zie ik wat ik nodig heb en de rest stuur ik retour.Ik verwacht ook niet dat hier het exacte setje te horen krijg.En waar hebben het hier over,de setjes kosten tussen 40 en 50 euro
Ferry

Rene Roolvink (0) PRO, 5 jaar geleden

Beste Steven .
Bijgevoegd het originele PSA onderdelen fiche met alle nummers .
Goed kijken wat u nodig heeft .
Dit is via uw opgegeven chassisnummer , en er is dus maar 1 set voor verkrijgbaar .

citroen 1978 (0), 5 jaar geleden

Dag Rene alvast bedankt voor je antwoord dus als ik een setje van gates met het nummer kp15575xs zou bestellen zou dit het juiste moeten zijn en weet je soms ook welke luchtfilter,interrieurfilter en oliefilter ik zou nodig hebben voor deze wagen mvg steven

Rene Roolvink (0) PRO, 5 jaar geleden

De originele PSA onderdeelnummers voor :
Luchtfilter : 1444-VS
Interieurfilter : 6447-AZ
Oliefilter : 1109-AN

Distributieset + waterpomp origineel PSA : 1610793280
Distributieset + waterpomp " Eurorepair " : 1609120580

citroen 1978 (0), 5 jaar geleden

Dank u Rene hier kan ik zeker verder mee mvg steven

citroen 1978 (0), 5 jaar geleden

Dag Rene welk type radiator en aansluitdarmen voor boven en onderaan de radiator zou ik nodig hebben voor men peugeot 206 met chassisnummer VF32AKFWF43747431 mvg steven

Rene Roolvink (0) PRO, 5 jaar geleden

Beste Steven .
Bijgevoegd de gevraagde onderdelen .
Succes .

citroen 1978 (0), 5 jaar geleden

Alvast bedankt Rene mvg steven

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.