Renault KANGOO: Zekering achterruitewisser brand door

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: K4M A7, Motorinhoud (cc): 1600, Vermogen (kw): 70

Betreft de zekering die de volgende zaken afschermt:
Achterruitewisser
Sproeier voor en achter
Achteruitrij verlichting
Achterruitverwarming

Deze zekering ( meest links middelste rij) klapt er uit zodra ik de motor start. Contact alleen aan overleeft ie wel . Spanningsregelaar is goed . Probleem heb ik ook zonder een van deze apparaten te gebruiken. Op de sproeierpomp na heb ik alle stroomverbruikers op deze zekering afgekoppeld zonder dat dit effect had. Weet iemand waar ik het beste kan gaan zoeken naar een draadbreuk of iets dergelijks?

Tours

Geplaatst door Tours (0) , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Kangoo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

voyager (0), 5 jaar geleden

Is het mogelijk voor u om de motor uit te bouwen?Zo ja, dan is het testen of deze werkt door direct op accu aan te sluiten. Let wel op of de mechanisme niet te zwaar loopt.Dat zou doorbranden van de zekering kunnen verklaren.
Ook testen als de motor zelf losgekoppeld is of de zekering dan doorbrandt.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.