Nissan MICRA: uitlaatgas lampje

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: CGA3, Motorinhoud (cc): 1348, Vermogen (kw): 60

Hallo, ik ben in bezit van een nissan micra van 2001 1348 cc. Sinds enkele weken brandt uitlaatgas lampje. Motor loopt niet onregelmatig of zo. Ik merk verder eigenlijk helemaal niets aan de auto. Door een kennis uit laten lezen en deze gaf aan storingscode p0171 lucht brandstofmengsel te arm. Storingen zijn toen uit geheugen gewist, lampje bleef toen uit maar een dag later ging lampje tijdens rijden weer branden. Na wat gezocht te hebben op google lijkt het me verstandig om de luchtmassa meter te vervangen. Welk merk lmm heeft de voorkeur? Ik zou denken bosch maar deze kan ik nergens vinden bij de auto onderdelen sites op internet. Ik zie wel merken als nipparts, ridex, autolog. Zijn deze ook goed?
Ik hoor graag van jullie
Gr.

Johannis

Geplaatst door Johannis (0) , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Micra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

P. Kelder (0) PRO, 5 jaar geleden

https://www.problemcar.nl/nl/professiona...

Miss. kun je hier ook iets mee.

Grt. Paul

Johannis (0), 5 jaar geleden

Ik begrijp hieruit dat er dus ook goede imitaties zijn.
Zou alleen graag willen weten welk merk betrouwbaar is.

Gr. Johan

Johannis (0), 5 jaar geleden

Heb de luchtmassameter eruit gehaald.
Ik zie nergens een merknaam, allen de volgende codering: PBT-GF30 en 027291.
Volgens mij is deze LMM al imitatie.

Johannis (0), 5 jaar geleden

Iemand een idee waart ik een orginele lmm vandaan kan halen?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Micra of stel zelf een nieuwe vraag.