BMW 525I: Koud valt hij uit

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat

Hallo ik heb sinds enkele weken het probleem dat wanneer de auto lange tijd stil heeft gestaan nadat de motor gestart is loopt hij een paar seconde en dan valt hij ineens uit daarna start ik opnieuw en slaat dan gewoon aan en valt dan na een paar seconde opnieuw uit dit doet hij 2 /3 keer en daarna is er niks meer aan de hand. Ik krijg een foutmelding op mijn display storing rijregelsysteem minder stabiel in bochten en wanneer ik hem uitlees met universele tester krijg ik de volgende meldingen in motormanagement staat foutcode 28B2 rijsnelheid beperking en in de dynamische stabiliteitsregeling staat 5F77 motormanagement interface.
Het lijkt er ook op dat wanneer hij uitvalt ik de systemen opnieuw hoor opstarten een aantal keer! Wie weet waar dit vandaan zou kunnen komen? BVD marco

putterman

Geplaatst door putterman (0) PRO , lid sinds 15 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 5-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

putterman (0) PRO, 5 jaar geleden

Niemand😢

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.