Toyota AYGO: Achteruitverwarming werkt niet

Bouwjaar: 2010, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1KR-FE, Motorinhoud (cc): 1000, Vermogen (kw): 50

Gewoon even een lampje aansluiten en dan aan je bedrading / kabelboom rommelen op de plek waar de breuk zit zal deze gaan branden of uitvallen .

Maar kijk eerst naar de tip van kaleido dit staat met stip op nr 1 . (rubberen doorvoer)

erukje nmgn

Geplaatst door erukje nmgn (0) , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Aygo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

erukje nmgn (0), 5 jaar geleden

Ik heb een vraag hoe kan ik kijken wat precies met achteruit verwarming aan de hand is.
De pinnetjes op het raam zien er goed uit rn zijn aangesloten.
En als op de schakelaar druk dan doet het lampje het.
wat zou probleem kunnen wezen.
En hoe kan ik erachterkomen wat het is.
Alvast bedankt

kaleido 1 (980) PRO, 5 jaar geleden

Meten of je spanning en massa krijgt op je stekkers , maar vaak is de bedrading defect in de rubberen doorvoer tussen klep en dak.

TaurusNL (0), 5 jaar geleden

zekering? of is dat te makkelijk?

erukje nmgn (0), 5 jaar geleden

Ik heb net even zekeringen gecontroleerd dnat was het nief.
Als kk op schakelaar druk van achteruit verwarming dan hoor ik volgens mij ook het relais aanspringen.
Dus dan zou het in feite de kabel moeten zijn.
Hoe kan ik zoiets meten ik heb er weinig verstand van.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen ermee alvast bedankt

erukje nmgn (0), 5 jaar geleden

Bedankt ja heb net ff los gehaald. Kan ik zoiets ook met soort spanningszoeker doen?
Zon kabel is anders zo te vervangen he.

erukje nmgn (0), 4 jaar geleden

De kabel was kapot die is vervangen en die doet het weer.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Aygo of stel zelf een nieuwe vraag.