Citroën Jumpy: Ruitenwisser keert niet naar start toestand na uitschakelen

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 1900

Iemand een idee wat defect kan zijn?

De ruitenwissers werken perfect, maar wanneer ik ze uitschakel, stoppen deze waardat ze zich op dat moment bevinden, en keren niet terug naar onderen. Ze blijven dus soms in het midden van mijn voorruit blijven staan. Hierdoor is mijn wagen afgekeurd.

Het gaat hier om een Citroen Jumpy type U6U, diesel (model met het zwakste vermogen)

Beringen

Geplaatst door Beringen (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Citroën Jumpy? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

harry4203 (400) PRO, 5 jaar geleden

ik gok een slecht contact van een sleepring in de wissermotor. als je handig bent zou je kunnen kijken of je de wissermotor open kunt maken om te kijken.

kaleido 1 (1400) PRO, 5 jaar geleden

Controleer of er wel een constante plus aanwezig is op je stekker , ook als de motor uit staat .

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën Jumpy of stel zelf een nieuwe vraag.