Algemeen: Autel

Komt U dit ook bekend voor. Wat doe je er aan.
Door mij gekochte Autel apparatuur werkt goed, dit even vooropgesteld, maar
bij deze apparaten, zie lijst, blijven niet lang up to date, zijn geen software updates te krijgen. . Mijn idee is dat Autel na het op de markt brengen van een apparaat niets meer aan software update`s doet voor deze apparaten.
Werd er onlangs weer mee geconfronteerd met de MD-808 pro, bij een Opel Karl bj. 2015 . Software gaat maar tot 2012.Heb hierover contact gehad, voor nieuw software, met Autel.com en hun antwoord:
Dear customer,
Happy new year!
Confirmed with engineer, sorry that MD808pro can't support Opel Karl year 2015.
Thanks for your support and have a nice day.
Best Regards
Tiffany Tan
Overseas Tech Support
Autel Intelligent Technology Corp., Ltd.
Tel: (+86)755-22672493
E-mail: support05@autel.com Web: www.autel.com
Mijn apparatuur: Maxi TPMS-pad, MX TPMS 401, MS 509, MS 609, MaxiDiag MD 808 pro

GRvP

Geplaatst door GRvP (0) PRO , lid sinds 7 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

markbprive (0) PRO, 4 jaar geleden

Stom toevallig loop ik tegen dit topic aan maar ik ken het zeker. Ik heb ooit eens een Maxidas gekocht . Veel functies niet toegankelijk niet alleen op nieuwere autos maar bijv. ook Sprinter van 2003. Als je dan vragen hebt aan Smeets solutions, dan krijg je als antwoord dat je maar moet wachten op een update, die vervolgens nooit komt. Bij de aanschaf is lekker gecashed dus waarom zou je nog aftersales bieden?

Zelf weer teruggegaan naar een Delphi en hoewel dit ook niet alles is, ben ik hierover een stuk meer tevreden.

arjenhofstra (0) PRO, 4 jaar geleden

De genoemde Autel is een tester van nog geen 600 euro, ik denk dat je voor dat geld niet teveel moet verwachten. Je zal het zeker niet kunnen vergelijken met bijvoorbeeld een Delphi systeem. Bij de laatstgenoemde kost 1 update al meer dan deze Autel compleet. Als je ook de recentere auto's op redelijk niveau wil uitlezen zal je dus wat dieper in de buidel moeten tasten.

harry4203 (315) PRO, 4 jaar geleden

ik moet ook zeggen dat ik deze negatieve ervaringen met de maxysys niet heb. dit zijn idd wel aanzienlijk duurdere versies.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Algemeen Overig of stel zelf een nieuwe vraag.