Peugeot 206: Slaat uit tijdens het rijden

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Motorcode: Tu, Motorinhoud (cc): 1400, Vermogen (kw): 75

Goede middag

Ik heb een Peugeot 206 1.4 xs automaat ingeruild deze wou niet meer starten en de automaat knipperde op het dashboard.

Hier heb ik de bsi en ecu vervangen voor een 1 van een sloper die ik nog had staan. Helaas was dit van een handgeschakelde dus liep er wel op maar stuurde de automaat niet aan. Dus geen 1e en 4e versnelling en geen kick down.

Een duidelijk verhaal met een handbak bsi en ecu.

Vervolgens heb ik een bsi en ecu en sleutel van een automaat besteld bij een goede Peugeot sloop. Vervolgens starte hij direct en schakelde prima alles volgens wens.

Helaas maar van korte duur de auto scheid er spontaan mee uit na 25 minuten rijden.

Vervolgens kon ik zolang hij niet aan wou slaan ook de ecu niet meer uitlezen.

Sloop opgebeld weer een andere ecu set opgestuurd nu weer hetzelfde verhaal.

Alleen wil hij nu vrijwel direct na het uitvallen weer starten. en ik kan hem dan ook uitlezen,

De ecu geeft geen fouten ook de automaat geeft geen fouten. De bsi geeft wel een fout code aan.

0021 intermitterende fout motor controle unit Ingebouwde verbinding /built in systeem interface.

Nu kan ik hier niets over terug vinden op het internet maar ik verwacht wel dat dit het probleem veroorzaakt.

Iemand is er iemand die dit probleem al vaker is tegengekomen?
Mvg Dirk. IJss

Risky

Geplaatst door Risky (0) PRO , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum