Opel ASTRA-G: Vloer passagierskant drijfnat

Bouwjaar: 2003, Transmissie: Handgeschakeld

Hallo,

Al een paar maanden is de vloer van de bijrijderskant nat (onder de rubberen mat met schuim/isolatie. De schuim is redelijk vol gezogen). Vorige zomer is alles droog gemaakt en er is toen geen lekkage/oorzaak kunnen vinden. Nu na de dik half jaar later is de vloer/schuim aan de passagierszijde opnieuw nat. Dit is geen koelvloeistof. Vanalles al geprobeerd en gekeken waar het water vanaf kan komen, maar tot nu toe nog niets kunnen vinden. Uiteraard met de tuinslang de auto nat gespoten en zelfs door de carwash, maar ik kan nog steeds niet zien waar dit vanaf komt.. Heeft iemand tips of plaatsen waar ik nog meer kan kijken??
Alvast bedankt.
Het betreft een Opel Astra G 3-deurs.

Snelle-auto79

Geplaatst door Snelle-auto79 (0) , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Astra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

kaleido 1 (1620) PRO, 5 jaar geleden

paravan is schoon , afvoeren zijn open ?
De plastic afdichting achter de deurbekleding is heel ?

leen728i (0), 5 jaar geleden

Ik heb zelfde probleem gehad bij mijn Astra en de oorzaak was dat de afvoer van de paravan helemaal dicht geslipt was.
Dus even kijken met een lampje tussen de spleten door onder je voorruit of het volstaat met water, ook kan je het meestal horen wanneer je de bocht neemt doordat het water van de ene naar de kant vloeit.
Succes met het oplossen van het probleem.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Astra of stel zelf een nieuwe vraag.