Fiat PUNTO CABRIO S: Als beveiliging zit er sensor in zodat de kap onder het rijden n

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld

Als beveiliging zit er sensor in zodat de kap onder het rijden niet open kan. Als mijn handremverlichting niet brand krijg ik de kap niet open of dicht. Waar zit deze beveiliging zodat ik dit kan vervangen of repareren?

ollie van hinsbergen-1

Geplaatst door ollie van hinsbergen-1 (0) , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Fiat Punto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

skilcom (0), 5 jaar geleden

Uw vraag is niet erg duidelijk... is de beveiliging defect, en krijgt u de kap niet meer open, of wil u de beveiliging aanpassen of uitschakelen?

Hans4040 (190) PRO, 5 jaar geleden

Auto moet op de handrem staan voordat de kap open kan....als het handremlampje niet brand, is de schakelaar defect of is er een draad los van de schakelaar.
Bekijk en/of meet die schakelaar even. (die zal ergens op de handremhendel zitten, onder de bekleding)

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Fiat Punto of stel zelf een nieuwe vraag.