Peugeot 307: Bout remzadel wie kan mij helpen aan 2 torxboutem

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: KFW, Motorinhoud (cc): 1400, Vermogen (kw): 55

Wie kan mij helpen aan 2 torx bouten m12 voor het vastzetten van de remzadel voorwiel
Het schijnt dat peugeot dealerniet kan of wil los verkopen aangezien het volgens hun een set is.
Vreemd!!
Vraag gr herman

hbuurlage

Geplaatst door hbuurlage (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

15 Reacties

Hans4040 (190) PRO, 4 jaar geleden

De sloop...

hbuurlage (0), 4 jaar geleden

Heb even gekeken zie ze er bij staan moet alleen kijken hoe ik ze hier krijg
Bedankt gr herman

hans4074 (0) PRO, 4 jaar geleden

Het originele Peugeot onderdeelnummer van de bout is 4405 47. Misschien handig om te weten bij het zoeken via Google. Ik snap alleen de dealer niet :-(

ferdinand (0), 4 jaar geleden

Hoe u ze hier krijgt?Zoals bij alle Internetzaken,gewoon in je winkelwagentje,betalen en wachten op de post.
Ferry

hbuurlage (0), 4 jaar geleden

Bij xxxxx geweest gisteren die zegt dat ik een nieuwe remklauw moet kopen en dat de bouten daar bij horen oftewel dit is een kompleet set.
Ga toch geen onderdeel vervangen wat goed is afgezien de prijs.
Bedankt voor de info
Gr herman

hbuurlage (0), 4 jaar geleden

de 440547 bout is dat wel de juiste bout? de bout die er uit komt ziet er wat anders ui namelijk deze heet een ring onder de kop. lijkt op een gewone inbusbout met een inbus torx.

heb een peugeot 307 uit 2003 1.4

Groet Herman

hans4074 (0) PRO, 4 jaar geleden

Ik heb globaal opgezocht op servicebox van Peugeot. Volgens mij zit ik er niet veel naast, maar voor exact opzoeken, zou je de laatste 8 cijfers/posities van het chassisnummer hier even moeten plaatsen.

hbuurlage (0), 4 jaar geleden

Chassisnummer vf33ckfwb82872484

hans4074 (0) PRO, 4 jaar geleden

4405 47 op chassisnummer.

Hans4040 (190) PRO, 4 jaar geleden

Even een vraagje:
Wat mankeerd er aan de oude bouten....die gaan niet zomaar kapot...?

hbuurlage (0), 4 jaar geleden

Oh de bout zelf is nog goed maar ik moest de remschijven verbvangen.
De bouten zaten zo vast dat de torx door mijn torx dop gemold werden heb de bouten zelfs moeten verwarmen om ze eruit te krijgen.
En nu zit ik aan nieuwe bouten vast.gr herman

hbuurlage (0), 4 jaar geleden

Iedereen bedankt voor de moeite ik heb de bouten nog niet maar heb wel de art nummers dus kan goochelen. Het schijnt dat deze bouten ook bij citroen voorkomen.
Vriendelijke groet Herman

Hans4040 (190) PRO, 4 jaar geleden

Als je ze niet kan vinden draai je er gewone zeskant bouten in...

hbuurlage (0), 4 jaar geleden

Hallo ik heb de bouten bij ons in groningen kunnen bestellen.
Heb 4 stuks gekregen en zijn gemonteerd
Dit dank zij de medewerking van jullie en het verkrijgen van het artikel.nr
Heb ze kunnen bestellen nieuw bij de Franse sloperij in groningen
OPGELOST!!

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.