Kia SPORTAGE 2.0 CRDI VGT 2WD M/T VAN: achteruitrijlichten werken niet

Bouwjaar: 2009, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Vermogen (kw): 110

bedankt voor de schemas volgens mij is het schema 2
weet je toevallig waar deze connectors in de schemas zitten foto 87 , 62 en 117
of is er een site waar ik zelf ook in zo'n schema kan

autobedrijfvdbroek

Geplaatst door autobedrijfvdbroek (0) PRO , lid sinds 8 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Kia Sportage? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

autobedrijfvdbroek (0) PRO, 4 jaar geleden

goedenavond

ik heb hier een kia sportage staan van 2009 waarvan de achteruitrijlichten niet meer werken
Schakelaar is goed , zekeringen zijn goed ,krijg 12v op de schakelaar maar verder naar achter niets meer
is er misschien iemand die mij aan een schema kan helpen van de verlichting van een sportage van 2009

bvd ralph vd broek

tim 4 (0) PRO, 4 jaar geleden

Zijn 2 type schema's. Omslag is 31-05-2009. Schakelaars gaan wel vaker stuk. Succes.

M.v.g Tim

tim 4 (0) PRO, 4 jaar geleden

Hopenlijk kan je hier iets mee. Je kan helaas niet zelf kijken.
M.v.g Tim

tim 4 (0) PRO, 4 jaar geleden

Nog 2

autobedrijfvdbroek (0) PRO, 4 jaar geleden

bedankt voor de schema's , probleem is opgelost was de voedingskabel naar de schakelaar toe
deze was bijna door links onder het spatbord tussen de zekeringkast binnen en de zekering kast onder de motorkap
bij onbelast meten gewoon 12v alleen bij belast dus met de lampen erbij 12 v weg
kabel hing slechts nog met 4 a 5 draadjes aan elkaar

autobedrijfvdbroek (0) PRO, 4 jaar geleden

probleem opgelost

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Kia Sportage of stel zelf een nieuwe vraag.