Opel Meriva: Motor verliest vermogen bij aanzetten airco

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 1

Hallo, mijn motor van mijn Opel Meriva is volledig uit elkaar geweest en gereviseerd. Nadat ik mijn auto heb opgehaald ondekte ik dat als de airco aanstaat de motor om de paar seconden hevig begint te stotteren en uiteindelijk ook stilvalt. Als de airco af staan kan ik gewoon normaal reiden. Ik heb de filter van de airco nagekeken en die is schoon dus niet verstopt. Wat kan hier het probleem zijn? Het is duidelijk dat er tijdens de montage is verkeerd gegaan is want voordat ik mijn auto naar de garage bracht had ik dit probleem niet. Wie kan mij helpen met een antwoord, alvast bedankt :)

Fritske2019

Geplaatst door Fritske2019 (0) , lid sinds 4 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Meriva? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

oldford (0) PRO, 4 jaar geleden

Ook op reparaties hen je recht op garantie, zeker zo'n dure als een motor revisie.
Wat zegt de garage?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Meriva of stel zelf een nieuwe vraag.