Citroën C3: Valt uit bij stationair lopen

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld

Wanneer de auto stationair loopt of richting de 1000 touren (stapvoets) gaat valt deze uit. Probleemloos starten erna, maar probleem blijft. Twee weken geleden weg gebracht. Nieuwe injectoren/bobinne/bougies vervangen,. 2 weken was er niks aan de hand nu weer motorstoring lampje/probleem terug.
Wat raar is is als ik de auto de eerste keer start smorgens kan ik rijden wat ik wil is er niks aan de hand, zolang ik de motor maar niet af zet. Hierna bij aanzetten begint t. Bij stationair valt die uit of als je echt stapvoets gaat rijden valt de motor uit. Iemand enig idee of bekend met dit probleem.

Okky25

Geplaatst door Okky25 (0) , lid sinds 4 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Citroën C3? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

kaleido 1 (1610) PRO, 4 jaar geleden

Met een brandend motorstoringslampje is er ook een storing opgeslagen , zou hem eerst eens uit lezen, dat geeft een zoekrichting. .

Okky25 (0), 4 jaar geleden

J dat hebben we gedaan.. overslaan- cilinder 3- gaf deze aan. Hierna zoals beschreven cilinders bobbine en boegies vervangen.

oldford (0) PRO, 4 jaar geleden

Maar welke storing staat er dan NU in?

Okky25 (0), 4 jaar geleden

Ik breng m morgen weer na de garage. Denk post t hier ook even miss komt het iemand bekend voor. Monteur gaf laatst aan Bij het vervangen van de 3 onderdelen als de storing terug komt nadat alles is vervangen is het hoogst waarschijnlijk ergen los contact gaan we daarnaar op zoek.

kaleido 1 (1610) PRO, 4 jaar geleden

Injector die niet goed werkt of aangestuurd wordt , valse lucht.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Citroën C3 of stel zelf een nieuwe vraag.