Volkswagen Golf IV: Motor houdt in

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: ALH, Motorinhoud (cc): 1896, Vermogen (kw): 66

Beste tdi kenners,
Het gaat over een golf 4 2001 66kw 1.9 alh
Als ik de auto plankgas geef rookt die echt fel en je voet echt dat de motor of iets het tegenhoudt en als ik dan de gaspedaal terug los laat heel lichtes voel je dat die meer en meer trekt ik vraag me af wat het kan zijn... er zit pas nieuwe map sensor in en een nieuwe LMM van bosch de koppeling en vliegwiel zijn ook reeds vervangen auto heeft 243000 km en rijdt dagelijks minimum 100km
Alvast bedankt

Golfwagen

Geplaatst door Golfwagen (0) , lid sinds 5 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

jaker (0) PRO, 4 jaar geleden

Zwarte rook duidt op meer dan voldoende brandstof,ik denk meer aan een verstopping in het inlaattraject (.luchtfilter) of een lek in de laadlucht slangen of inter cooler.,soms hoorbaar met raam open als een bozig gesis bij optrekken.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.