Mercedes-Benz A 160: niet starten koude start

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: 166960, Motorinhoud (cc): 1600, Vermogen (kw): 75

Beste leden,

Ik heb onlangs een Mercedes A160 gekocht.

Nu zit ik met het probleem dat hij s'morgens de 1ste keer niet wil starten. je hoort de brandstofpomp lopen maar hij slaat niet aan.
met minimale inspuiting van startpiloot in de inlaat slaat hij direct aan en doet dit dan ook de rest van de dag zonder startpiloot.

Na het internet wat afgespeurd te hebben heb ik gelezen dat de luchtmassameters slecht zijn bij deze modellen.
Ik heb deze gedemonteerd en bekeken. Ik kon zien dat deze al gereviseerd was door waarschijnlijk de oude eigenaar. (weerstand erin gesoldeerd)

Maar zonder LMM zou de auto toch ook moeten starten?

Heeft iemand hier ervaring mee?
of iemand die me verder op weg kan helpen?

ik hoor het graag!

maikeldegroot

Geplaatst door maikeldegroot (0) PRO , lid sinds 8 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Mercedes-Benz A-Klasse? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Mercedes-Benz A-Klasse of stel zelf een nieuwe vraag.