Opel ANTARA: motormanagement lamp

Bouwjaar: 2008, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: Z24SED, Motorinhoud (cc): 2500, Vermogen (kw): 103

Na een aantal jaren redelijk probleemloos te hebben gereden in diverse opels, heb ik nu wel een probleem.
Een paar weken geleden ging plotseling het motormanagement lampje branden. Volgens de anwb was het gasklephuis smerig, deze is vervolgens schoongemaakt.
50 km later ging het lampje weer aan. Ik heb de auto uit laten lezen bij de garage en advies gekregen om gaspedaal te laten vervangen. Fout: gaspedaalpositiesensor. Volgens professionele computer
P2138 en P2121 (volgens mijn eigen obd scandevil)
Het gaspedaal vervolgens compleet laten vervangen en de kabel naar de computer door laten meten.
Nu na een een paar honderd kliometer helaas weer hetzelfde probleem.
Heeft iemand zo iets dergelijk al eens meegemaakt?

robby

Geplaatst door robby (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Opel Antara? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

tijne (0), 4 jaar geleden

weer uitlezen en kijken wat daar uit komt

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Opel Antara of stel zelf een nieuwe vraag.