Ford Focus: Kachel verlichting

Bouwjaar: 2009, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld

Hallo,
Bij mijn ford focus is de verlichting van de kachel bediening uit gevallen. Ook het verlichting icoontje op het dashboard brand niet meer. Wanneer ik de verlichting aan zet knippert alles wel een keer. Verder werkt de verlichting goed.wat zou dit kunnen zijn?
Ik wou de schakelaar demonteren om de dimmer door te meten, maar ik weet niet hoe ik die er uit moet krijgen.
Groet jan

Janh1

Geplaatst door Janh1 (0) , lid sinds 4 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Focus? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

Janh1 (0), 4 jaar geleden

Een update, ik heb de lichtschakelaar eruit gehaald. Wanneer ik stroom zet op de 58d dan gaan de lampen weer branden. ..totdat de zekering eruit knalt. Er zit dus ergens sluiting in. Ik denk dus dat de schakelaar goed is maar bij overbelasting geen stroom meer afgeeft. De 58d word verdeeld naar ongeveer 7 kabels. Ik kan alleen het knooppunt niet vinden om ze omstebeurten Af te koppelen om zo de storing te vinden. Iemand hier ervaring mee?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Focus of stel zelf een nieuwe vraag.