Nissan MICRA: Tijdens het rijden uitgevallen!

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: CG13, Motorinhoud (cc): 1300, Vermogen (kw): 55

Goedendag,

Van de week heb ik een micra overgenomen van iemand. Tijdens het rijden viel hij plotseling stil.

Tijdens het wachten op de anwb sloeg de auto bij de zoveelste startpoging met moeite aan. Als ik een klein beetje gas gaf stikte de motor een beetje en als ik wat meer gas gaf liep hij netjes in toeren.

Na 5 minuten draaien viel de motor weer uit.
De anwb heeft hrt probleem niet gevonden en heeft deze weggesleept.

Inmiddels staat de auto bij mij in de garage en na een keer of 20 starten slaat hij een keer met moeite aan. Gister heeft de motor weer een tijdje gelopen en klonk eigenlijk goed. Ik heb de auto een paar keer naar voren en achteren gereden. Ook liep hij mooi stationair. Na een minuut of 5 viel de motor weer uit.

De bougies vonken, rotor voor de zekerheid vervangen, deze was versleten.
Benzine toevoer is ook in orde

Ik beschik niet over een obd 1 tester en ben benieuwd of dit probleem iemand bekend in de oren klinkt.

melvin-astra-H

Geplaatst door melvin-astra-H (0) , lid sinds 6 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Micra? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Micra of stel zelf een nieuwe vraag.