Dacia Logan: Resonantie? Bij 1000rpm

Bouwjaar: 2018, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld

Mijn auto geeft een resoanatieachtig geluid bij 1000rpm.net alsof de gordels rammelen. De dealer kan niets vinden. Zou het misschien de distributieriem kunnen zijn? Ik loop er al 1.5 jaar mee

Recepje

Geplaatst door Recepje (0) , lid sinds 4 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Dacia LOGAN? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

ferdinand (0), 4 jaar geleden

Welke gordels .Je veiligheidsgordels?Dat bedoel je waarschijnlijk niet.Je bedoelt waarschijnlijk je multiriem en/of je distributieriem.Dat zullen ze waarschijnlijk niet zijn.De garage had dit moeten kunnen vaststellen.Maar als je nu met zijn tweeen op zoek gaat .De een laat de auto op 1000 toeren stationair draaien en de ander gaat op zoek.Dan moet je dat kunnen vinden.Overigens als je er al 1.5 jaar mee zit,betekent dat het al bijna in de showroom plaats vond .Ik had een ander genomen.
Ferry

ferdinand (0), 4 jaar geleden

En ingeruild?
Ferry

ferdinand (0), 4 jaar geleden

De bedoeling van deze site is ,dat je het resultaat vermeld.Dan hebben andere er ook wat aan.
Ferry

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Dacia LOGAN of stel zelf een nieuwe vraag.