Ford Galaxy: Centrale Deurvergrendeling

Bouwjaar: 2003, Brandstof: LPG, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: ZVSA1, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 85

Centrale Deurvergrendeling werkt niet goed, 2 voorste deuren gaan nog regelmatig mee maar achter niet.
Doe meestal voor ik uit uitstap 2 achterportieren en rechtse voorportier handmatig op slot. En vergrendel wanneer ik uitstap met de afstandsbediening en dat gaat dan goed en wanneer ik ontgrendeld dan gaan de 2 achterportieren niet mee open. Maar soms doen ze dan weer wel mee.

- Heb de draden bij alle scharnieren al nagelopen en welke nodig waren extra geïsoleerd met tape.
- het linker deurslotvergrendeling unit voor vervangen (bestuurderszijde)
- Alle zekeringen nagelopen en waren allemaal goed.

Wie weet nog wat ik kan doen ?

Ford Galaxy

Geplaatst door Ford Galaxy (0) , lid sinds 4 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Ford Galaxy? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

ferdinand (0), 4 jaar geleden

Meten of je achter bij de motortjes stroom hebt.
Ferry

Ford Galaxy (0), 4 jaar geleden

Maar soms doen ze wel mee, dus dan zou je zeggen dat er stroom op staat

Heino4267 (110), 4 jaar geleden

Met WD40 goed in het slot-binnenwerk spuiten: vaak is het interne smeermiddel verhard en willen ze elektrisch wel, maar is de weerstand te hoog. Als 1 of 2 keer goed inspuiten helpt, kan je daarna de smering herstellen met teflonspray.

Ford Galaxy (0), 4 jaar geleden

Oké ga ik proberen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Ford Galaxy of stel zelf een nieuwe vraag.