Peugeot 206: Geen spanning op dak en ramen

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: RFN, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 100

Ik heb een peugeot 206 cc 2.0 16v gisteren avond kregen we het dak en de ramen electrisch niet meer dicht. De ramen ook niet met de raamschakelaar. Zekeringen zijn in orde. Het lijkt wel of er nergens meer spanning op staat. Ik vermoed dat de dak computer kapot is

marcojac

Geplaatst door marcojac (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

15 Reacties

Hans4040 (310) PRO, 4 jaar geleden

Bij dit systeem heb je te maken met 5 zekeringen en 9 schakelaars...zijn die allemaal in orde..?

marcojac (0), 4 jaar geleden

Heb alleen de zekering onder het stuur ondekt. Ik ga morgen even een nieuwe dak computer halen lees op vele duitse forums dat dat t meteen zou oplossen

Hans4040 (310) PRO, 4 jaar geleden

Oke, we horen het wel.
Succes.

marcojac (0), 4 jaar geleden

Bedankt alvast Hans. Kun je me wel vertellen waar ik die 5 zekeringen vind. Ik laat in ieder geval morgen wat weten

Hans4040 (310) PRO, 4 jaar geleden

Zekeringkast in motorruimte zitten zekeringen F4 en F5 (70Amp.)
Zekeringkast dashboard F4 (20Amp.) F9 en F12 (30Amp.)

marcojac (0), 4 jaar geleden

Dakcomputer is niet stuk bij de nieuwe doet hij ook niks. Wat vreemd is dat ik de ramen ook niet meer kan sluiten. Iemand nog tips. Morgen wordt hij uitgelezen hoop daar wat wijzer van te worden

Hans4040 (310) PRO, 4 jaar geleden

Ik zei al: je hebt te maken met 5 zekeringen en 9 (!) schakelaars....als er 1 schakelaar niet werkt heb je niet alle voorwaarden voor een werkend systeem.
Misschien is een schema wel handig..?

Schema in je mailbox,
succes.

    @Hans4040, heb hetzelfde probleem. Ben ook al enige tijd op zoek naar een schema en werkingsbeschrijving van het dak. Hou me aanbevolen voor wat documentatie - Richardr6 (0), 4 jaar geleden

marcojac (0), 4 jaar geleden

Bedankt hans ik hou je op de hoogte

marcojac (0), 4 jaar geleden

Nou auto bij de garage gelaten hij was niet uit te lezen omdat er geen spanning op de computer kwam. Dat verklaart dan ook waarschijnlijk het hele probleem. Ik hoop dat t gaat meevallen.ik houdt jullie op de hoogte

check

Beste antwoord, geplaatst door marcojac (0), 4 jaar geleden

Garage belde net auto was gemaakt. Geloof t op niet kabelbreuk 1 kabeltje achter de radio. Kosten met uitlezen en reparatie en arbeidsloon 140 euro. Helemaal blij

Hans4040 (310) PRO, 4 jaar geleden

Mooi dat het opgelost is, bedankt voor de feedback.

marcojac (0), 4 jaar geleden

Jij ook super bedankt hans. Nu maar hopen dat we nog een paar dagen goed weer krijgen

Hans4040 (310) PRO, 4 jaar geleden

Graag gedaan.
Wat het weer betreft moet ik je teleurstellen;
zie https://www.telegraaf.nl/nieuws/15927400...

Volgend jaar maar weer proberen...

Dirksen7 (0) PRO, 4 jaar geleden

Hoi Hans, ik zit ook met 206 cabrio dak problemen. Zou jij ook wat schema’s met mij willen delen?

Hans4040 (310) PRO, 4 jaar geleden

schema in je mailbox.
Succes.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum