Peugeot PARTNER 190C 1.9D: diesel toevoer probleem ( brandstofpomp)

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Diesel, Transmissie: Handgeschakeld, Motorinhoud (cc): 1868

beste leden ,
zit namelijk met een vervelend probleem met mijn peugoet partner van 1999 & 1868 cc met een brandstofpomp van " lucas " .
gisteren is de motor plots stil gevallen zat wel al bijna met de brandstofwijzer in het rood , ik dacht zonder diesel , diesel erin gekapt opgepompt met het handpompje aan het filterhuis maar hij wilde niet meer aanslaan de motor ,ondertussen accu leeg gestart dus naar huis gedepanneerd , thuis nogmaals geprobeerd maar niks , dan dacht ik aan lucht in de leidingen heb dan de leiding van de laatste injecteur los gedaan nogmaals opgepompt en starten , maar er kwam geen brandstof uit dus heb ik dan alle 4 de leidingen naar de injecteurs los gedaan en starten maar er komt daar geen druppel diesel uit .het filterhuis zit wel vol met diesel en als ik de leiding los doe aan de pomp van de overloop en pomp met het handpompje komt er diesel uit
dus ik heb diesel tot aan de brandstofpomp maar er komt geen diesel uit de pomp naar de injecteurs toe .
kan er mij eventueel iemand een tip geven of ook al meegemaakt aub .
alvast dank ,
grtj pat

patje1967

Geplaatst door patje1967 (0) , lid sinds 14 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Partner? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

1 Reactie

patje1967 (0), 4 jaar geleden

beste leden ,
heb er de brandstofpomp uit gehaald en aan de kant van het tandwiel zit er enorm veel speling op , dus denk ik dat de pomp wel overleden is , zal een auto worden voor onderdelen eerlijk gezegd is hij te oud om er nog een andere pomp erin te plaatsen , topic mag gesloten worden
grtj pat

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.