Nissan Almera Tino: Knipperlicht/waarschuwingslicht stuk

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine

Afgelopen weekend viel de auto uit toen ik hem aanzetten bleek mijn knipperlicht niet meer te werken incl dashboardverlichting. Storingslampjes en display van midden console werken wel nog. Nu heb ik diverse Nissan dealers gebeld voor die knipperlichten. Niemand kan mijn vertellen hoe en wat. Ik denk zelf dat er een knipperrelais kapot is. Alleen ook met die vraag kon niemand mij vertellen waar die zou zitten. Iemand enig idee waar is die kan vinden of wat het anders zou kunnen Zijn?

RobertvHerk

Geplaatst door RobertvHerk (0) , lid sinds 4 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Nissan Almera? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

2 Reacties

oldford (0) PRO, 4 jaar geleden

Zekeringen al gecontroleerd?
Bij de Almera II is dat zekerinbg 12. Daar zitten zowel de knipperlichten op als de dashboardverlichting.
Zal bij de Tino niet echt veel anders zijn, denk ik.

Nissanwielmonteur (0) PRO, 4 jaar geleden

Triest dat ze je niet kunnen of willen vertellen dat de knipperlicht functie in de BCM zit.

Zekering 10 en 12 beide 10 amp

Ik zou de accupool even loshalen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Nissan Almera of stel zelf een nieuwe vraag.